torek, 3. februar 2009

Federativna ureditev države..

Groza. Ta zgodla mi ne da miru..učim se že cel vikend(no ja mal mn:) pa še učeri in dans in mi komi zdele mal bl postaja jasn..

Drgač pa brez besed. Zimska pravljica.. Ko se vozm zjutri se mi zdi kokr da se sprehajam po gozdu ne pa, da se peljm po cesti..
Haha..pr ns kr bus ni pelov od 9h do pol 11h.. pa dobr da mamo mi LPP :D in pele na pou urce ane(= hihi
V razredu ns je blo pa tud usga skp okol 14-17 u razredu..lol.

Vikend bo pevski in ona hoče še vajo. Ni normalna.

Oh pejmo nazaj k zgodovini..veleče me kokr en magnet.kriza:D

3 Comments:

Tim said...

Ma ja dons je bla kriza z busi. Sm že mislu da sploh ne bom uspel pridt na izpit :S
Pol za nazaj grede sm pa tud zih čaku vsaj pol ure. V tem cajtu so tri enice odpelale pa nobena šestka. In še pol je en čist bogi bus pršu :D
ah ja...

Kapucka said...

sam da nisi zamudu:P in le kako da si se sploh odloču za bus?:D in pol si ga mogu doug čakat PLUS star bus je biu..ojeej:D mislm da se neboš več z busi furu ane:D

Anže said...

ja... pr nas je normalno če nas je tok v razredu :D

Drugače pa sam danes brez posebnega razloga čakal naš super bus od LPP s polurnim intervalom pred namo eno uro...juhej!