torek, 27. januar 2009

Visočanstvo poglejte si tole.

Vse povsod kri, šrpicanje na vse strani. Brez roke, brez jezika..
Skuhajmo srce. Pojejmo ga.
Posilstvo in umor. Pride še sovražtvo.


Ja...po dežju se res supr drsa..no sm pa usaj zvedla da morm dat nabrust drsalke=D
In najhujš je to, da nam jutr odpade v čet. mamo in izpit bo ŠELE pazi zdej 11.MARCA..
Pa kje so našl tak datum..halo no, do tkt bomo use pozabl:/ No mi je pa zelo, zelo všeč iiin mislm, da se bom začela mal bl ukvarjat s temle športom(:

Najbolj originalna je babi:
Babi: Ja veš sta Vida pa Jože nov avto kupila..
Jz: Ja kakšnga pa?
Babi: Ja veš al sm stara si ne zapomnm..enga tazga velzga, sivga.. Nevem kakšna znamka je :D
Jz: Aja pa si se že pelala v njem?
Babi: Ja že dvakrat.

Looool smehi=D važn da je velik pa siv haha=D

In dans spet sneg..spet čist mokra, in tud če nebi mela marele..na koncu sm bla že bela kot snežak. In kar je blo najbolj smešn; on k je biu brez marele je biu mn kokr jz z marelo.juhej^^

Navdihuješ me.
Spravljaš v smeh in sloze.
Si to ti?
Je to še vedno tisti obraz, ki me že dalj časa opazuje?
Zakaj zdaj?
Vse je polno nečesa.
Prepolno.
Pa saj je vseeno važno, da ste pogledali tole.

3 Comments:

Anonimni said...

jz sm ista glede avtomobilskih firm:D

otrok cvetja said...

lol... tole z avti je pa res smešno... no lepo da te je nekdo navdilhnil... k mene zadne čase same čudne stvari navdihujejo. v roke se bo treba vzet... =) rtm

Kapucka said...

hehe..ja mame ane=D hehe hecam se:D

ma ja..sej tud če me nebi navdihnu..bi blo pomoje bolš, če nebi blo tega navdiha..