torek, 13. januar 2009

Kozmičen veter


Preživel smo dan...(umrl bomo naslednič)
Bajla bo po novem poskusu upam da najmn 4(: če ne 5:P ..sej ne da smo toook prepisvale, da bl neb mogle:D pač, kaj morš..tud ona je bla kdaj na našm mestu:D

Spet mi gre par ljudi tooook na žice da je za znoret...Faq če bo ona tko nrdila bom pa tud jz..ja faq kaj a si ti ona al kaj? nimaš svoje osebnosti??!? To me pa took razpizdi, da grem raj sam stran in se sploh ne družm več z njima...In sej ne da je ta oseba prej bla fuul proti njej zdej se pa obnaša lih tko k ona..ja jebi vetr ane..

In ja..Prvič, Prvi dan je biu še kr kul..ni blo boleče..kokr je sošolka govorila(:

Hm...drug tedn 3 testi..edn je mata:/..bomo zmogli? Bomo! Plus domače branje..knižnca spet vab:D juhej.NOT. Moj sneženi mož ma tak nasmeh k jz:) kera globoka od prfokse za higieno xD

Upam, da bo jutr kul. No, more bit.

I miss u.