sobota, 24. januar 2009

Bilo mi je prvi put..


Pišem poročilo in razmišljam...

Ta tedn je bil zavit v učenju, tko da ni blo časa razmišljat..sm pa dojela neki.

Tko da je bla učeri sprostitev na višku.....zato sm se doma počutla tko slabo, kokr takt k sm bla čist zastruplena z alkotom..:/

Drug tedn pa drsanjee(= to se bomo lomile:P sam jz kooomi čakam.

Hm..u pondelk me ceu dan nebo doma..men se bo kr strgal..spet te pevske, kok teži s temi komadi..najbolš bi blo če sploh nebi šle na ta seminar...in dobr da pove da mamo revijo 7. marca, pa svoj nastop mislm da v slo. filharmoniji aprila al pa marca..groza no..in pol reče da je use že povedala..hm nebi rekla:/ če smo use šele učeri zvedle.. pol po šoli je pa drama...to pa komi čakam(= sam pol pa tork zjutri drsat..oh joj:D

Upam, da greve jutr z Petro drsat..če se mami nebo kej zmisnla da nesmem:/ jz bi tok šlaa=)

Mam tud mal manjši problem kaj nej zdej s tem koledarjem k mi je tok lep..nej vn izrežm slikce la ga pustim tazga kot je? Preveč je lep<3





Bo bolš(: v Marcu..februar pa lah preskočmo, ker mi niti mal ni ušeč..noben vikend me nebo doma..juhej.

Pogrešm te*

0 Comments: