sobota, 28. februar 2009

Skrit obraz med dlanmi

..Tale slikca je pa iz Timove postaje:D k mi je dougcajt pa čakam 6B(:


Dans sm tko mela pomešane in mal čudne sanje:D Tko da najbol, da kr sm napišm, ker bom drgač do pondelka pozabla...no sanjala sm o teb Anja...sanjala sm pa da smo ležale na blazini pa je za tabo sedela Ana O. ti si pa am rekla joj spet me glava boli, jz sm ti pa rekla joj ti reučica pa ta tvoja glava..neki tko=D

Am me je pa presenetl učeri u BTCju da un Magic shop neki prenavlajo in je uglaunm zaprt..Pa da je dost trgovin k majo tko napisan: Zaradi zaprtja trgovine - 50%..., Zaradi vas prenavljamo..., Zaprta trgovina,...
No sam da maš ob seb pravo osebo pa vse pol najdš...ne pa tko k se najprej sprehajam pa skor nč nism našla..Ampak rezultat je uspešn.. Plus barvo sm si kupla za lase..
Tko da zdej letim se frizerat(:

Hm ja neki sm še pozabla učer kupt, sam mamo pa doma na srečo tako mal večjo zalogo, da me tud zaprta trgovina pr ns( ber: Brezovica Mercator) ni spravla u slabo voljo:P

Drgač je biu pa učer tak užitk po nakupovanju it na bazen pa savnico(: uf..prov ušeč mi je blo use..tud žesnka u savni k se je skos neki hihitala..ah bo že(=

2 Comments:

otrok cvetja said...

o meni si sanjala... kako lepo ali pa tudi ne... ljudje maste prepogostokrat sanje o men... ej mene bo strah ratal... aš kao =)

Kapucka said...

hehe(: ne prov hudo te je blo sanjat:P mi je blo ušeč hehe*