četrtek, 26. februar 2009

Fuck off

Ma nemorš no...da ceu popoldan zapravš, da greš sam u knižnco... :S najrja bi kričala pa use razbila.. no razbit sm že probala pa ni šlo...uno k ti pritisk dvigne do maksimuma..ma kaj do maksimuma do konca..res do konca..ej nemorš...zakva sm šla na tehničnga a d sm šla pol sam u knižnco al kva:S ma dej ne je*i. Lah bi šla tud z busom u knižnco k je res dalč...a zato sm jz njo čakala da gre na tehničnga al kva..ja in pol zapele u špar da bom tm kupvala..ja valda..dej sam back off..fak ne prenesm da se mi tko po vetru obrača:/ je*e nej se..res nemorš..

Sej ne da sm zdej razkurjena in k smo pršl dam d sm upala d je usaj fotr tok pamtn da bi šla nazaj u BTC ma ne, on je debil, jutr boš šla..ja valda jutr predn se gremo kopat...al pa če sm si CEU DAAN načrtvala da lepo dans kupm in bo..matr jima ej...

Ja moj načrt je že biu da bi šla z busom sam ne..se ne splača, zdej bi komi pršla na bus pa da bi pol pršla do City Parka bi trajal ja.. :S
Ne tega pa res ne prenesm..K bi najraj nevem kva nrdila..

Pa če se use že zmenš..ma nemorš. Jutr bom zanalšč 4 ure tm not kupvala..

1 Comment:

otrok cvetja said...

Klavdija umiri se... pomisli na kaj lepega. Ne dovoli da te drugi spravjo do maximuma...se ne splača.
Jutr si pa le dej duška... bom s tabo v mislih =)
rtm