četrtek, 25. december 2008

She and me.

Uau...pa tko lep Božič...se zbudim in me use boli...glava hrbet, noge, trebuh...groza...mogoče me je kdo ponoč pretepu..plus gru me boli pa še brez glasu sm bla..kriza.. no dobr pol sm se nafilala s tableti, sam useen bolel je še zmeri:( Pol je nehal in predn smo šli od babi iz Ribnce me je spet začel use bolet:( Zdej pa neki dobr ne slišm...joooj..mislm da bom kr zbolela:/


Hihi Anja..lepo da si se spomnla pa hvala:P..jz pa ne najdm une novoletne noči:(

Sm našla pa en miksi(:



Drgač je pa fuul mrz tm u Ribnci..skor smo se počutl kokr da bi bli na Kilimandžaru:D
Pa ful je mrz in use..groza:/


In moj snežak je brez kape.

Ugototavlam, da sploh nevem kok časa mamo zdej frej 1 tedn pa bo že šola?=D Hja..bi blo dobr vedt, da vem kdaj se začet učit kej:D hihi...o ja pa še poročiu morm napisat..to ga pa usakič hočm pa usakič tud pozabm:D talent ja=)


V Božični noči mraz nas hladi..

3 Comments:

otrok cvetja said...

no veretn ga ne najdes zato, ker je naslov Na božično noč in ne na novoletno noč... hihi XD

Kapucka said...

neee Na Novoletno noč tud obstajaaa...ti bom poslala..al pa na mobi dala pa boš vidla:P

Kapucka said...
Avtor je odstranil ta komentar.