torek, 12. avgust 2008

Mal za nazaj objavlam kaj se je dogaja občasno v našem kraju (odkrita streha na OŠ) ..

http://24ur.com/novice/slovenija/osrednjo-slovenijo-zajeli-mocni-nalivi-s-toco.html

Zdej mam 2 dni frej tko da je kr supr..oh ja ta urnik, da ga za 1 mesc vnaprej sestavjo, se lah kr hitr podre..sploh če ma ena "sončarco"... Ubistvu mi nit ni tolk dolgčas, ker mal pokličm, da me pride kdo pogledat pa tkoj cajt mine(= Učeri je pršla na obiskc HeLy, u petk ( ko je toook dežval) me je prišel obiskat Sergej, v sredo je pa kr z mano v trgovino odšla Tina(=
Tko, da tolk kolk mi je dolgčas si nardim tud mal zabave:D

Drgač pa doma zdej skooos delamo, okol une brunarce..pol grem s kužijm na sprehod, zvečer pa nahrant 4 činičle in 2 morska prašička. Joj dve činčili sta toook lušni, sta me že vzljubili, ker skos hočta da ju božma..tok sta zakon<3

Vmes delam pa še za očitov abraham..zberam slike, ko je bil mejhn pa do zdej tak kakršn je, ker bojo pol na plakatu. Učer sm šla še kupt un papir in tko zamudila bus, tko da sm sam upala da pridm prej kokr oči, da ne vid=D

Občasno pa tud spremlam naše športnike na OI in jih je res treba pohvalt, ker gre enim res supr dobr odličn! No ja sicer pa sej je za ene to tud potihem pričakoval, ker majo res dobre zmožnosti.

0 Comments: