četrtek, 14. avgust 2008

List z veliko besedami

Na mizi pred mano leži list z res velik besedami, ki neki pomenjo. No ja sej to ni nč tazga, če to nebi bil očitov življenjepis in naj bi ga JAZ prebrala. Men osebno te besede na listu, kar dost pomenjo, ampak vem, da bojo nekaterim še več, zato je to le še težava več, kako vse to prebrat. Heh, sej brat ni težko ane, ampak pred 70 ljudmi, ko te vsi zbrano poslušajo, ker jih pač zanima, je pa mal večji problem. Sej smo v šoli tud bral pred celim razredom, ampak to je čist drgač, tuki gre za posebno priložnost. In kje je tak problem? Ja strah me je, da bom na koncu use zasrala. Zdele k sm prebrala in pogledala se mi nč tazga ne zdi, pol bo pa vse drgač, upam da tud kšna čustva nebojo prplavala na površje(= Zdej mi je čist na izi vse prebrat tko da upam da mi bo tko na izi šlo tud pol.

Drgač pa se nimam sploooh časa ubadat s takimi stvarmi, ker mamo doma druzga dela pouhn + delam v trgovini pa še zravn morm delat za očita plakat. Za to pa sploh nevem kdaj mi bo uspel narest. Res grozn, sploh ker bo spet dougcajt u trgovini dans.

Aja, pa še sestrca mi je poslala na mejl, pouhn igr, ki so zelo komične pa tud kr dost se jih sodeluje in se jih komot porab za taka večja praznovanja. Tko, da bo res zabavn. I hope. :D

0 Comments: