torek, 5. avgust 2008

Cheeky Monkeys

http://www.youtube.com/watch?v=8sNPwOEPlFw&feature=related

Tina mi pošle link od tehle dveh otročičkov Kriste & Charile-a in pogledam in me skor kap...kok sta dobra, prov zažigata..In tko 8 in 9 let sta stara..ja valda..mislm še čist mejhna pa delata že take vrgolije..noro=) Tadva sta cheeky monkeys.

Drgač pa se ne dogaja doma nč posebnga, edin bla sm na sprehodu in sm misnla da nebom več živa nazaj pršla..spet je neki v gozdu šumel..sam na srečo me nista prestrašli dve srnci tko k zadnič k sm misnla d me bo kap, ker sta tok bliz (pol metra naprej od mene) iz gozda vn skočili.Zadne čase mi sploh ni več prijetn se tle s psom sprehajat, ker nikol neveš kašna žival te lah napade..Sej mislm, da zdej ni medvedov, sam ne dolg nazaj pa so še bli. In pol mi pašemo pod obrobje Ljubljane..kmal pa bojo medvedje začel že po ljublajnskih ulcah strašitXD no ja sej ni tok hudo, da neb mogl bit še hujš:)

O ja in za povrh mi je sestrična naročila naj njenima 2 morskima prašičkoma zamnejam vodo plus dam za jest, aja pol morm pa še činčilam(4 jih ma) zamenat vodo, če je lih nebojo mele. In če mislm činčilam dat kej za jest je bolš če jim od uzgori dam hrano, ker če slučajno kej odprem bojo takoj vn ušle in pol mam lah vesele urice lovlenja činčil po njihovi ogrooomni hiši in ja ena izmed njih še posebej rada grize. Oh ja se že sliš zabavno NOT:/

Včeri sm spet vidla eno osebio k se z njo že zlo dolg časa nism slišala niti vidla..tko da me je skor kap, no sej me ni vidu sam sm pa zato jz njega:P
Plus skor bi me kap k sm vidla enga iz paralelke k se tm po čopovi sprehaja. Dobr, da me ni vidu=D

Kmal pridejo sestrična, bratranc pa njuna starša iz Prekmurja..komi čakam, da ju vidm, ker bom spet za neki dni postala otročičk in se z njima igrala..Samo upam, da bratranc nebo preveč težil, da bi igrce igral na računalniku.

0 Comments: