ponedeljek, 27. april 2009

Just the day, the ordinary day....


Evo me po doooolgm času spet back:P sploh se mi neda več pržigat laptopa..pa čeprov je še tok bliz mene (na mizi:) sam zdej so pa počitnce pa sm si mal več časa uzela:D

Drgač se pa umes ni zgodil kej preveč pomembnega, edin to da sm kooooooooooooončno rešena gefe za ceu lajf..no Radomana bom pa tud kmal..zdej ga sam še gledam, ni mi treba več prenašat, da bi se slučajn kej znašu nad mano..oh, mislm da je največji del že mim:P Pač zelo zelo bistveno, da je konc gefe:) to je blo pa natančno perjšn četrtk..se prav 23.4.2009 ob 15:45 najlepši dan:)

Aja..zadne čase poslušam bl staro musko:D pa nevem zakaj sam kr sede..mi je ušeč ja:D
Pa mami je ene fuul dobre pikantne oreščke prnesla iz Slovaške..mmmm najmi..sam škoda k jih ni več(=

In ja sm zelo pridna..dans sm pokosila travo, posesala celo hišo, se še mal sprehaja po vrtu s psom, igrala flavto,..pa še use sm mogla pol pospravt za sabo..tko da ja use me boli:( no sej bom šla zdej pred tv pa upam da dobim kšno masažico:)

Pa pr smimsih sm dubla novga bejbija, ker sm ga kr naročila..sam jz ga nočm met..hočm se ga znebit..upam da če mu nedam za jest pa za pit, da mi ga uzamejo=D

Torej počitnce welcome(= uživaško življenje (no umes treba mal za šolo pogledat, da glih ne segnije) sam drgač pa uživanje na polnooo(:

..He said take my hand,
Live while you can
Don't you see your dreams
lie right in the palm of your hand..

2 Comments:

Tim said...

Radoman? To sm mel js prfokso za gefo na gim vič

Kapucka said...

ja seej sva se že pogovarjala..a se ne spomnš:P jz mam od tvoje biuše prfokse za gefo njenga moža, k straši na nši šoli pa uči gefo=D..