sobota, 4. april 2009

Ene so pa res otorčje:/


Dan za kreganje? Hm...bol ja kot ne..al pa obratno..Včeri je bil tak dan, ker se je ena že po telefono pogovarjala, da se je z enim skregala in pol v šoli, čistilka nad enimi fazankami..pa jz.
No ja sicr pa ni bistvenega pomena...Ljudjem (bolj natančno - otrokom) je treba povedat kar jim gre..mislm, da bi pa lahko vsaj v srednji šoli, v 3. letniku že odrastl, no se pa tako takoj vid kdo je kerga leta rojen..Mislm, da tud če si pamten, ti še zmer v moralnem pomenu to ne pomen, da si najboljši, ponavad (zadnje čase opažam), so glih ti najbolj neumni. Vedno bolj se je tud vse v men naberal, komi sm jo še prenašala in une njene neumne opravljivske izraze..sej ne da te nism slišala ane. Pa kje smo v vrtcu al kje? Mislm, da se tm kregajo, če kdo koga prehiti, sej če pa ona to nardi je pa vse vredu..Pol naj bi ji pa še kej posodla, sej dobra sm itak sam takt k si je treba kej sposodt:S Ne, ne, to se je zdej končal..nebo šlo več tko!
To je pa naš razred, vsaka sam za svojo rit (no rečmo da je par izjem, sam so res sam 4 al pa 3) .
In ja ne, mislm bit več tih..zakaj bi pa bla? Sej nism slepa (za enkrat še ne:), da bi vsem verjela in ponavlala za ostalimi. Ne jz to pač nisem.

Pa pustmo take bedarije..Frendica bo mogoče plesala na taaaaakoooo lepo musko da bi jo jz mela:D Sam pojejo zravn in najbrž take nebo smela met. In dubla sm temo, oz. motiv svojga plesa..I like it. Zdej bo treba sam še obleko zasnovat in pol kupt al pa dat šivat(: Komi čakam..no sej tud moja pesm je kul, sam una pa res ti jemle dih <3

Škornji so mi razpadl in greve dans z mami kupt nove čevle(= upam da bo kej sreče, ker pr men se to zmer zakomplicera, ker mi niso nobeni všeč:D

Upam sam, da je z mojim Luxitom use uredu..zdej je že dva dni zaporedoma bruhu..groza:(
Nč se mu nesme zgodit! On je še edini k je zmer ob men in me razume..mi je všeč, da ne zna govort:P Tko, da niti pomislt nesmem kaj bi blo, če ga nebi več mela:(

Grem se mal sproščat vn..aja pa prvi trening v torek je bil zeeelooo sproščujoč..dost smeha in usga..tko da mi ni žou..tud če bo šlo z šolo mal naknap..usaj neki ljudi, k niso tok zahrbtni..Pa še mal bom shujšala=D in bla končno mal bl gibčna(: I love them <3

2 Comments:

Anonimni said...

ti si mažoretka? to je pa fajn! me boš kdaj kej naučla:)

-ignoriri ta komentar,če sm kej zgrešila^^

Kapucka said...

ne si prou zadela=D jp mažoretka ja:P
komot, sam cajt bo treba najdt:P