sreda, 4. marec 2009

Zmatrana




dans je biu po zlooo dougm času( beri 3 dneh) navadn sproščen dan..brez da bi se blo treba kej učit, da bi mogla kej delat..in najbl bedn je to, da tkt k nimaš posebnih stavri za počet isto hitr mine cajt, kokr če mam neki ful za učit.. uglaunm use prehitr mine.. od kje mi je že to znan xD..aja slovarca:D

Drgač se mi pa spi:O

aja pa spet sm si ogledala moj supr film Seks u mestu:P zdej pa napadam Wild child..čeprov mislm da se bo tale misija filmov končala, ker se mi neda več bit za laptopkom.

...Zadnje čase se mam odlično..(: and I like it.


Plus, da ne pozabm....sošolka je u prvo dans nrdila CPP na roški(= BREZ napak..pač pametna punca..Torej čestitke še enkrat, da bo to men ratal u prvo..ja bi bla najbl srečna na svetu ja:P

Mislm, da me postla kliče:P

0 Comments: