sreda, 11. marec 2009

Shining Light..

Ja dans smo mel drsanje(: Uf kok doug že nism drsala:P je blo fuul kul..in še nardile smo use, ker ns sploh niso dobr gledal..ampak dobr(=
I Love skateing, but more than this I just sooooo miss majoretts..I can't wait(:

Drgač pa oh ta sončk kr use zaživi.. obožujem pomlad*tko k jesen*

Dans sm šla svojga fantka pogledat...joj tok je dobr..sam me je pa presenetl, da gre že v šolo...joj kok hitr je odrastu:( jz bi ga kr še mela tko u vrtcu:P

In in in...trebuh me boli...me zanima kokrat sm jz ta stavk v svojmu življenju že izgovorila..več kokr 1000x pomoje da že ja..in kaj nej če pa noben nč neve..jz mam dost teh zdravnikov in tega sranja.nemorm več.


...in kmal use pride na plano..še tko skrita stvar..
temu se nemroš izognt očitno..
groza..še zasebnosti nimaš več..
kr usak ti udre v njo..
.pa mu pustiš..kok dalč se pustiš
zavajat in nadlegvat..
.mu rata? :'(

nemorm več.

Forever and ever you'll stay in my heart..together, together<3

0 Comments: