nedelja, 30. november 2008

Velik R dan.Moj dan.



Hvala usm. Za lepe želje pa še lepše čestitke<3

Ampak največje darilo bi blo, če bi ozdravela. No pa sej bom(:


Drgač pa sm u petk cel dan spala, učeri sm se že mal bl gibala=D no dans sm pa skos na nogah..sam me je strah da bi se mi kej ponovil:(

Zdej pa morm, ker prhajajo obiski(:

----------------------------------------
Neki ur kasnej: Najlepše darilo, kar si jih še zamislt nemorm je blo to da je k men pršu moj Lubi*Plus milijon daril k si jih prnesu. Hvala ti za najlepši dan plus najlepša darila. Hvala, da si biu z mano, pa čeprov ne doug. Pa hvala tud tvoji mami* Uglaunm hvala ti za vse! Love u forever.



no uživite(:
papa*

4 Comments:

otrok cvetja said...

Vse najboljše!!!!!
rada te mam

Kapucka said...

hvala(:
jz tud tebe<3!!!

otrok cvetja said...

o how sweet...like the picture...=)

Kapucka said...

še enkrat hvala za darilo(:
najrajš*