nedelja, 23. november 2008

Čutim čutim teeeee...


Čudna noč nad mestom spi...Breez beseeed...
Uff ja, Perpetuum jazzile..paše po dolgm cajtu..sploh, ko se iz pevskih pelš dam:P

Oh ja...pač se mi neda več ukvarjat s takimi nepomembnimi ženskami..tko da se ji tud na mobi več nebom oglasila(:

Groza sovražm use kar je povezan z bolncami..dobr da sm šla k zdravnici SAM zrd trebuha pol mi pa kr reče ja zdele boš šla dat kri pa urin...KAAAJ?? ja dobr da zdele zvem ane..in sm mela u petk sam 2 uri pouka:D(že tko mam sam 5 urc ampak kul:) No pustmo to da sm am...2 uri spet čakala na pevkse pa da sva z R. šle u DZS pa se še šle špricat u milrja:D tko da sm pol zamudila na pevske..hihi(: pa še vsa dišeča sm bla=D haha..nočš vedt kok. In spet me je boleu:/ enkrat se mi bo zmešal..sam mislm da se vse skp sam še slabša..zadne časa mi je kr slabo za bv..tko na bruhanje mi gre:/

OMG..kašlam k da bi zvesto kadila 10 let:/ ..kriza.

In krvavo rabm pomoč Tima...mobiteli.mislm da pove dost ena beseda.

Uspešno sm prebrala eno knjigo k je ful huda:P sm si lah uzela cajt tud za Cosmota:)

In šola...vsak dan mam neki..zapolnena do konca..u tork pa še drama(: komi čakam.če bom sploh šla.komu se pa še da km u takm mrazu:/ zima ja.sam neb smela bit že zdej!
Še mal mal pa čist mal pa Bratislaaaavaaa(= here we're coming:)

0 Comments: