nedelja, 19. oktober 2008

Take my breath away...

Vsak dan mam več dela..
In ja, ko se izkaže da en tedn pa celo nč ne pišemo...se mi takoj pojav neki, da je treba useen pisat( prva pomoč...don't ask!)
Torej ta tedn je naabit...ampak res nabit..tork-test angla, sreda-test psiha, sreda-frizer, čet.-PP, petk-za 1x še nč...sam baje da 5 ur pevskih...ja, ni normalna(:

Pa pr angli mi ni glih use jasn..tko da bom jutr mela še en predmet s sabo...groza:/

Groza, kako se ti v sekundi odvrti življenje pred očmi...Petk.07:20.Neki pade na tla.Torba?.Ne.Sošolka.....Tečm kokr če bi šlo za življenje al pa smrt.Potrkam na zbornco, tok močno da me pol še cel dan boli desna stran.2x sm mogla razložit kaj se je zgodil.Zakaj?.Nevem.Pokrivamo jo z vsem možnim in ji dajemo zrak.Nismo mel glasbe pa tud pr pedagogiki smo mankale neki časa..Ja blo je grozn, in nočm še 1x doživet tega.Dogaja se (skor) vsak tedn.Dost je tega u našm klasu:/.

Drgač je biu pa petk pol najleeeeeeeeeeeeeeeepši dan v celmu mojmu življenju, ja res naaaaajlepši. Ne da se ga opisat z besedami, ker je bil tko božansko lep:) Upam, da ga kmal ponoviva:D

Aja..pa mam nove čevle..oz. škornje:D Mal so visoki=D Ampak bo že..važn da so mi ušeč:P

Lep dan je bil dans, sam ena oseba je še mankala:P

http://www.youtube.com/watch?v=_HE_BW_DUTE&feature=related


Drgač bojo pa kmal počitnce in mam v načrtu, da en dan cel prespim..seveda, da mi bo ratal..sam če nebodo umes delovale kašne moteče spremenljikve(psiha ja..haha sej sm rekla d sm se učila)..torej moteča: mami, hrana,odlivanje...=D

Plus ena osebica me ignoriraa...grrrrr=D sej ne da je bliz naše šole zdej..

Čau.bau*

P.s.: Slike pridejo med počitncami, ker ta tedn mam zabasan do konca:D

1 Comment:

Urš. said...

PIŠ,PIŠ! :D