sreda, 8. oktober 2008

Genova-Nica-Monaco-Cannes

JAAAAAAAAAAAAAAAA....blo je zaaaaaaaaaaaaaaaaakooooooooooooooooon ....res supr fino fajn in še bi se dal naštevat:D čeporu so bli vreščeči fazani z nami (sam 7 tretarčkov=D) je blo useen zakon:P
Azurna obala je toook lepa<3 pa tud Monte Carlo in use...noro dobr...plus Francozi so res kul, ker majo kr uzun disko:P hehe(= uglaunm supr je blo...sploh zto k so eni fazani prou kul in se je clo dal z njmi zajebavat:D...no ja sej niso tok debilni fazani=D Res je blo kul sploh k nism mogla treh sošolk slikat k so plesale, ker me je en fazan neki ruknu:( Pol smo se pa začel mal zajebavat pa slikat in tko da sm čist pozabla na sošolke(: noro:D
Aja pa še tole...parfumerija ROX(=

Sploh je pa najbolj noro to k se še zdej u šoli skos zajebavamo:D hehe...crazy(:

Hm...slikce pridejo kasnej, ker trenutno fuuuuuuul res fuuul ni časa, da bi bla doug na kompu, ker morm usak dan neki za šolo delat:/

Aja zate Jana mi je pa res ful žal, da nisi šla pol:( sej vem...mogla si počivat in to...boga:(

Nasledn tedn pišm PP and sladkorno...pa mato spet pišemo, ker je zdej nismo, ker se nismo mogle učit, če ns pa ni blo doma=) haha:D....no ja sej to je čist res, ker jz nism mela pojma, ko so ostale pisale....

Miha...vse naj naj za tvoj 16 rojstn dan...sweet 16(=

Sobota: od pol 9h do 13.30 - rolanje...ob 16.00 - inštrukcije(angla&mata) pr sestrčni* pol zvečer pa klaver pr sosedi(: jej kok dobr urnik...aja injz nebom šla delat mi je zelo žal...nism jz kriva če me je ona narobe pisala...sori, sam tale tečaj je OBVEZEN in ga MORAM narest...sori tukile je pa šola umes, pa nam mogla kr it delat namest rolat...sorry.


Elektrike nm je zmankal..supr, da me je vn iz neta vrgl.. :/

Hm..letim mal dol pa se učit in tko...uglaum ni mi dolgcajt..
tko da ne skrbet če še dolg časa nč ne oglasm=D

Bye.Bye*FotonoveLa<3

0 Comments: