sobota, 6. junij 2009

Vsak ima svoj naslov...



Oh ja..v šolo se mi neda več hodt, ker mam vse zaklučn razn plesa..k ga mamo pa sam še u sredo in u 1 uri naj bi ns 13 ocenla..paa morm 5 dubit če hočm met zaklučn 5..oh ja..pa nekje bi mogla še črn dolgo kiklo dubit pa nimam šojma kje bi jo..glih kupt je nemislm ane...

Toook zloo mi je všeč, da sm si use lepo splanerala, da uredim kar sm mela u šoli za narest do poroke pol sm pa frej(: in res mi je use ratal, no sam še ples..

Ja na poroki je blo supeeeeeeeeer res supeeeeer(: smo ugotovil, da bi mogl met usaj še 1 dan, ker je blo čist preveč organizacije, da je use v enmu dnevu šlo mim..




Hm ja zdej naberam kondicijo za to, da bove šle z sošolko s kolesom v šolo...sam dans je tak čudn vreme, da sploh nebi šla na kolo k me lah tok zalije... Aja drgač sva mela pa z očitom zadnič tako turo, da sva šla najprej s kolesom do gulča-loga-podplešivice-notranje gorice- domov=D pol pa takoj z Luxom na sprehod:D so mal noge bolele k sva hodila z psom=D

In še naša zalika je mela 1 leto(: juhej(:


Nč odhajam na svež zrak:) lep pozdravček*

0 Comments: